Troels Beha Pedersen, Kenneth Praefke, Peter Søndergaard og Thomas C. Høie

Facebook Twitter LinkedIn

Mærsks adm direktør, Søren Skou, giver sig selv tre-fem år til at komme i mål med strategien, der skal vende ti års udvikling med lavvækst og flad aktiekurs 

A.P. Møller-Mærsk skal snart levere solide vækstrater igen. Så kontant er meldingen fra topchef Søren Skou, halvandet år efter han overtog styringen på Esplanaden. I den periode har han solgt Maersk Oil og Maersk Tankers for at kunne fokusere på containerfragt. Nu går anden halvleg i gang: Salget skal løftes.

"Nu kommer vi ind i fasen, hvor vi virkelig skal begynde at sætte turbo på virksomheden," lyder det fra Søren Skou. 

Læs mere her

Facebook Twitter LinkedIn

Om forfatteren

 

© Copyright 2024 Morningstar, Inc. All rights reserved.

Brugervilkår        Fortrolighedspolitik        Cookie Settings        Offentliggørelser